17 April 2008

World Cup Stadium Park - Haneul Park

(i)
Terima kasih Tuhan,
Untuk setiap detik bahagia dan sedihku, aku tak dapat mengatakan yang lain kecuali rasa syukur.

(ii)
Terima kasih mama,
Untuk namaku yang kau sebut di setiap doamu, untuk setiap dongeng yang kau ceritakan menjelang tidurku, dan setiap harapan yang kau bisikan dalam mimpiku.

(iii)
Terima kasih Ayah,
Untuk setiap titis keringat yang kau korbankan,untuk setiap semangat yang kau tanamkan,
akan ku buktikan bahawa aku mampu.

(iv)
Terima kasih Adik,
Untuk ejekanmu dan semua tingkah bodohmu,untuk setiap gurauan dan perhatianmu,meskipun aku jarang mengatakan ini padamu,aku bangga dan sayang padamu,jangan menyerah dalam langkahmu.

(v)
Terima kasih Teman,
Untuk setiap tawa,untuk setiap tangan yg membantu,setiap telinga yang kalian pinjamkan,tanpa aku banyak berkata,aku tahu kalian pasti mengerti.

(vi-i))
Dan untuk Kamu,
meskipun kamu tidak tahu dan tidak menyedari,kamu salah satu alasan aku tetap semangat melangkah,mengingatmu membuat aku tersenyum sekaligus membuat aku menangis,
tapi tidak mengapa selama kamu bahagia aku akan tetap tersenyum,

(vi-ii)
terima kasih untukmu juga,
perjuangkan dia untuk mimpi-mimpi yang akan kau buat nyata.


p/s : tu dia ayat..jiwang nyer..adeh

4 whisper(s):

Hilmi Ramlan said...

hmm thank you ayie ;) hahahahahah

good to always be grateful of what we have.. :)

Nadiah Azli said...

sama-sama! (^o^)v

! Izri Salinas ! said...

Amat indah yg diluahkan itu..

! Izri Salinas ! said...

Amat indah yg diluahkan itu..